Polityka jakości i cele

Polityka Jakości ustanowiona została po raz pierwszy w dniu 1 czerwca 2004 roku, od tamtej pory dwukrotnie uległa zmianie. Ostatnią zmianę wprowadzono w sierpniu 2008 roku. Miało to związek z przekształceniem formy prawnej Spółki. Głównym założeniem Polityki Jakości jest utrzymanie satysfakcji naszych Klientów oraz troska o ich dobro.

 

Najwyższe Kierownictwo Spółki Audytor S.A. wyznaczyło dwa główne cele Spółki dotyczące jakości, które są w pełni realizowane i monitorowane na bieżąco w cyklach miesięcznych. Pierwszy cel zakłada utrzymanie wysokiego poziomu jakości sporządzanych deklaracji podatku VAT. Cel drugi dotyczy podwyższania zadowolenia klientów Spółki ze świadczonych im usług.

 

Pobierz politykę jakości

Pobierz cele Spółki

Polityka przejrzystości działalności spółki

 

 

 

 

Działamy od 1999r. Wiedzę teoretyczną, skutecznie wykorzystujemy w praktyce.

 

Obsługujemy kompleksowo (księgowość, kadry-płace, audyty, doradztwo podatkowe), dzięki czemu nasi klienci otrzymują więcej, płacąc mniej (...)

 

 



Centrala - Wrocław
ul. Grabiszyńska 143
53-439 Wrocław
godziny pracy: 8.00 - 16.00


tel +48 71 332 47 81, fax +48 71 332 47 21
e-mail: sekretariat@audytorsa.pl

Oddział Opole
ul. Niemodlińska 79
45-864 Opole
godziny pracy: 8.00 - 16.00


tel +48 77 402 41 76, fax +48 77 44 04 285

e-mail: opole@audytorsa.pl

Oddział Świdnica
ul. Okulickiego 6
58-100 Świdnica
godziny pracy: 8.00 - 16.00

 

tel +48 74 851 76 55, fax +48 74 851 76 51
e-mail: swidnica@audytorsa.pl

Oddział Zgorzelec
ul. Prusa 3 
59-900 Zgorzelec
godziny pracy: 8.00 - 16.00


tel  +48 607-717-433, fax +48 75 776 20 47, 
e-mail: zgorzelec@audytorsa.pl

Nasze oddziały:
Opole
Świdnica
Zgorzelec